2020. szeptember 3., csütörtök

Mit nézzünk ősszel? - avagy ezeket a filmeket, sorozatokat várom

Mostanság több érdekes előzetes is szembejött velem, így összeszedtem azokat az ősszel induló sorozatokat, filmeket, amik érdekelnek.

Netflix


Away (szeptember 4.) - Ez az űrhajós-családi sorozat csak Josh Charles miatt érdekel, akit a The Good Wife óta nem láttam semmiben. Meglátjuk, milyen lesz.
Ratched (szeptember 18.) - a Száll a kakukk fészkére című könyvben szereplő Ratched nővér előzménytörténete. Sarah Paulsont nagyon csípem, és bár eleinte nem értettem, minek kell egy American Horror Story stílusú reboot-szerűség (Hollywood, miért nincs saját ötleted??), de azért várom és kap egy esélyt!


Love, Guaranteed (szeptember 3.) - A férfi beperli a társkeresőt, mivel hiába randizott, nem lett szerelmes. Tingli-tangli, hallmark szerű romantikus filmnek tűnik, tuti nézős.
I'm Thinking of Ending Things (szeptember 4.) - Az előzetes alapján egy nagyon fura filmnek tűnik egy lányról, aki szakítana a barátjával, de az idő furcsán mozog. Szeretem az ilyen elvont történeteket, úgyhogy jöhet.
The Devil All the Time (szeptember 16.) - Állítólag ez egy lélekölő történet lesz olyan szereplőgárdával, amit álmomban se tudtam volna kitalálni. Kicsit félek tőle, de azért belekezdek majd.
The Lost Husband (?) - Elvileg ez már tavasszal bekerült a kínálatba, de szerintem csak az Egyesült Államokban, mert a hazai platformon nem találtam. Remélem, elérhető lesz hamarosan nálunk is, mert jó kis esti romantikázásnak tűnik az örök ifjú Josh Duhamellel. Tud erről valaki valamit?
Enola Holmes (szeptember 23.) - Nem mondanám magamat hatalmas Holmes rajongónak (hol van már 2010?), és furcsán meresztettem a szemem, amikor ennek az előzetesét néztem, de azért kap egy esélyt a színészek miatt.
Rebecca (október 21.) - Bár a könyvért nem voltam oda, a gótikus hangulata tetszett. Úgy rémlik, jóval nagyobb korkülönbség volt a házaspár között, mint amit kinéznék a színészekből, de nem igazán zavar, túlságosan szeretem Lily Jamest, hogy ezt kihagyjam.

HBO Go

His Dark Materials (2. évad - november?) - Nagyon várom, mert az első évad annyira tetszett, hogy egyből meg is vettem a könyveket. Ha lesz időm, akkor szerintem novemberig el is olvasom a második részt. Pontos időpont még nincs ehhez, de remélem, nem csúszik.

Amazon

Utopia (szeptember 25.) - Érkezik az angol sorozat amerikai verziója. Az eredetit nagyon szerettem, azonban ez biztos nem lesz olyan képregény szagúan színes és erőszakos - ez már az előzetesből is lejött. Azonban egy esélyt kap Jessica Rothe miatt.

FX


Fargo (4. évad - szeptember 27.) - Abban a hitben voltam, hogy a közepes minőségű 3. évad után a 4. évadnak neki se álltak, erre szeptemberben várható. Nagyon várom! Remélem, olyan jó lesz, mint az 1-2. évad.

Hallmark

Kötelező őszi filmek:

Love at Daisy Hills (szeptember 19.) 
Love at Look Lodge (szeptember 26.)
Country at Heart  (október 3.)
My Best Friend's Bouquet (október 10.)
Sweet Autumn  (október 17.)
Szerintem még várható valami halloweenes is - ahogy látom, folyamat bővül a lista és kétszer annyi őszi filmet kapunk, mint tavaly.

Ti miket vártok ősszel? Van innen valami, ami felkeltette az érdeklődéseteket?

9 megjegyzés:

  1. Az Úr Sötét Anyagai nekem is nagyon várós, de érdekel az Enola Holmes is. A Rebeccáról nem tudtam, hogy lesz egy új feldolgozása, csak a musicalt ismerem, de mindenképp adok majd neki egy esélyt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg a musicalről nem hallottam :) Remélem, mind jó lesz!

      Törlés
  2. Az Enola Holmesra nagyon kíváncsi vagyok, I'm Thinking of Ending Thingsbe is bele fogok nézni - a könyvverzió nagyon hátborzongatóan kifordított világot adott nekem, amikor olvastam :D
    Szerintem valami cuki Hallmarkos filmet is megnézek majd, régóta tervezem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is emlékszem, hogy azt olvastad, írtál róla bejegyzést?
      Ha kell még hallmarkos ajánló, akkor tessék :) : https://szederbor.blogspot.com/2019/09/kedvenc-oszi-hallmarkos-filmjeim.html

      Törlés
    2. Elfelejtettem írni, hogy pénteken megnéztem az I'm Thinking of Ending Thingset. Hááát.. érdekes volt :D

      Törlés
  3. Az Úr sötét anyagai számomra is nagyon várós! És ahogy Theodora írja az Enola Holmes is.

    Téged nem zavar, hogy mindig ugyanazok a színészek vannak a hallmark filmekben? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, elég egységes, hogy a könyvmolyok miket várnak főleg - könyvadaptációkat :P

      :D Nem, mert egyrészt meglepő módon nem mindig ugyanazok a színészek vannak, másrészt meg tudom, kit kell kerülni (Arielle Kebbel kitömött arcától például sikítófrászt kapok). Van, akit kifejezetten szeretek, mert annyira természetes (Autumn Reeser).

      Törlés
  4. Nagyon szeretem a Hallmark-féle romantikusokat, mindegyik érdekel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pacsi :) Mire kezdődnek, talán ez a nagy meleg is elmúlik!

      Törlés