2020. szeptember 9., szerda

Szeptemberi újdonságok

Általában nem szoktam könyvváró posztokat írni, de annyi érdekes kötet érkezik, hogy ez már kiadott egy csokrot. Örülök, hogy nem dőlt be a magyar könyvkiadás a koronának "köszönhetően", még ez is meglepett, hogy ősszel ennyi újdonság várható. Úgyhogy még mindig mindenkit arra szeretnék ösztönözni, hogy közvetlenül a (kis) kiadóktól vásároljatok!

Helikon



Agatha Christie: Rejtély az Antillákon (szeptember 10.)

- Nagyon tetszenek a Helikon borítói, szeretném egyszer az összes AC könyvet ilyen kiadásban beszerezni.

Sylvia Plath: Az üvegbúra (szeptember 18.)

- Még tiniként próbálkoztam meg a regénnyel, azonban nem sokat fogtam fel belőle, félre is raktam. Érettebb fejjel szeretnék ismét belekezdeni, az új kiadás pedig nagyon sokatmondó.

Oscar Wilde: Dorian Gray arcképe (szeptember 22.)

- Egy klasszikus, amely kimaradt. Ideje lenne megismerkednem a történettel.

Scolar



Ian McEwan: Mi, gépek (szeptember 14.)

- Nagyon szeretem az írót, és bár elég furcsállom ezt a sci-fi vonalat tőle, de remélhetőleg nem fogok benne csalódni. Leírása alapján érdekesnek tűnik.

Agave



Susanna Clarke: Piranesi (szeptember 17.)

- Most olvasom A Hollókirályt, ami elég vaskos és terjengős, de összességében tetszik a stílus, így az írónő rövidebb köteteivel is szívesen megpróbálkoznék.

Nathan Ballingrud: Szörnyvidék (szeptember 17.)

- Erről nem sokat tudok, a fülszövege keltette fel az érdeklődésemet.

Angol nyelvű



Nicholas Sparks: The Return (szeptember 22.)

- Rég olvastam már új könyvet az írótól, és ha bele is kezdek ebbe, inkább magyarul tenném, mert szeretem a fordításokat. Mindenesetre ez érdekesnek tűnik, a borítója is szép, reméljük, jó is lesz!

Ti milyen megjelenéseket vártok szeptemberben?

2 megjegyzés:

  1. Milyen szép ez a lila Helikonos csokor! Az Üvegburát ajánlom, idén olvastam én is újra :)
    A Hollókirály rám is vár, még tavasszal vettem meg az Agavétól, de a Piranesire is nagyon kíváncsi vagyok!
    Én még nagyon várom a Vaják 6. részének új kiadását, Anne Girard - Madame ​Picassot, Vera Brosgol - Ánya ​kísértete (képregény), Graham Moore - Bűnösök, és Almási Kitti új könyvét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Én is nézegettem egy darabig, miután összeraktam a képeket :D Remélem, tetszeni az Az üvegbúra!
      A hollókirály szerintem tuti tetszene neked - mivel nagyon vaskos, nem ez az utazókönyvem, ezért is haladok vele lassabban.
      Igen, azt láttam, hogy neked a Vaják nagyon bejött (nekem sajnos nagyon nem, három novella után be is csuktam), és jó, hogy folyamatosan kiadják őket :)
      Almási Kittitől sose olvastam, pedig tervezem ez ideje... Körülnézek majd a könyvtárban :)

      Törlés