2020. július 2., csütörtök

Júniusi összegzés

Nagyon vártam már a nyarat, de az időjárás eléggé megakadályozta, hogy élvezzem. Túl sok volt az eső és a szél, a hűvösebb időszak, azonban úgy látszik, most már tényleg jön a kánikula, itt az idő elővenni a ruhákat, rövidnadrágokat, a fürdőruháról nem is beszélve.
Próbáltam olyan könyveket olvasni, amelyek nyáron játszódnak, sorozatokkal is így voltam. Ez van, eléggé szezonális-hangulatú vagyok :).
Ebben a hónapban hét könyvet olvastam, teljesítettem a Várólista csökkentés kihívást, valamint meglett a 10.000 elolvasott oldalam is. Juhé!
Viszont a bejegyzésekkel nagyon el vagyok maradva, úgyhogy ezeket próbálom pótolni, ugyanúgy, ahogyan a sütis posztokat is, mivel az elmúlt hetekben sokat sütögettem.

Könyvek


 


André Aciman: Szólíts a neveden - a feléig tetszett, de aztán nagyon nem. Untam és csak a szememet forgattam, viszont a nyári hangulata csillagos ötös.
Saul Austerlitz: A Jóbarátok-generáció - imádom a sorozatot, évenként kb. háromszor újranézem, és a könyv olykor ismétlős volt, de azért sok új dolgot is mondott.
Christine Féret-Fleury: Juliette nagy utazása - kellemes meglepetésként ért ez az utazókönyv, szerintem nagyon hangulatos, esős időre tökéletes.
Tom Sweterlitsch: Letűnt világok - úgy érzem, nagyobb a füstje, mint a lángja. Valami Darkhoz hasonló sztorit reméltem, de inkább a ponyvaíz maradt a számban.
Agatha Christie: Örök éj - érdekes megközelítés, egyrészt csodálom az írónőt, hogy próbált ennyire fordulatos lenni, másrészről viszont számítani lehetett erre a csattanóra már a legelejétől fogva.
Ford Madox Ford: Végső búcsú - befejeztem Az utolsó angol úriember tetralógiát, nagyon szerettem, lehet, hogy újranézem a sorozatot is.
Alice Hoffman: Átkozott boszorkák - negyedik újraolvasás, most annyira nem varázsolt el, mint mondjuk hét éve, a retro-érzés is jobban átütött, de természetesen még mindig imádom, és mindig új szemmel tudom olvasni a sorokat.

Filmek/Sorozatok




A Summer Romance - aranyos kis film volt, amelyben most a nő volt a ranch tulajdonosa, csak azt nem értem, miért nem lehet elnyújtani a történetet. Miért kell mindig pár nap alatt egymásba szerelmesedni?
Sweet Magnolias - netflixes kisvárosi sorozat három barátnőről, akik az élet adta új helyzetekben próbálnak helytállni.
Dark - végignéztem a harmadik évadot is. Tényleg minden a helyén volt, de számomra más irányba ment el, mint vártam, maradt egy amolyan "mi értelme volt mindennek akkor?" érzésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése