2021. május 4., kedd

Áprilisi összegzés - 2021


Az április szokásához híven bolondos volt: hóesés, mínuszok, nyári meleg. Elindítottam a booktube csatornámat, ami eddig nagyszerű élmény, innen is köszönöm a jókívánságokat, követéseket, kommenteket. Közben elvirágzott a barack- és meggyfa, kihajtottak az ősszel elültetett tulipánjaim, a bejegyzés megírása közben pedig a reggel vágott orgona illata szeli át a lakást. 

Hat könyvet sikerült elolvasnom ebben a hónapban.

Tanács Eszter: Nők gyermek nélkül

Agatha Christie: Nyílt kártyákkal

Jodi Taylor: Nem semmi lány

Margaret Atwood: Testamentumok

Papp Diána: Szerdán habcsók

J.Goldenlane: Éjfél

A Nők gyermek nélkül hiába szól fontos témáról, számomra egy idő után nagyon unalmassá vált, míg a Nyílt kártyákkal végig izgalomban tartott, természetesen nem találtam el, ki a gyilkos. A Nem semmi lány egy folytatás volt és nagyon tetszett, és szintén ez a helyzet a Testamentumokkal, csak az jóval komolyabb témákat feszegetett. A Szerdán habcsókot újraolvastam, de nem kellett volna, az Éjfél viszont egy kellemes csalódássá vált, örülök, hogy nem adtam fel az írónő munkásságával való megismerkedést.

Sorozatok:

Ugyanúgy folytattam a New Amsterdamot, aminek a harmadik évada nem igazán tetszik annyira, illetve az Outlanderből is egy-egy epizódot bírok csak megnézni pár hetente.
Belekezdtem a Szex és New Yorkba, amiről rengeteget hallottam, és sokkal jobb, mint képzeltem! Vicces, jó gondolatok vannak benne, szórakoztató.

Filmek:

Újranéztem az Amélie csodálatos életét, amely tíz év után is ugyanannyira elvarázsolt. Az Igen napot is sokszor feldobta a Netflix és szeretem Jennifer Garnert, így belekezdtem, és nem bántam meg. Szerintem aranyos, vicces, megható volt, bár egyszer nézős kategória. Az Ad Astra nagyon meglepett, mert a sok negatív vélemény miatt tartottam tőle, de nekem a 2001-Űrodisszeia című könyvet idézte.
Természetesen beiktattam egy hallmarkos filmet is, a Chasing Waterfallst, ami meglepően jó volt, nagyon szép helyen játszódott, és úgy éreztem, próbálják a sablon történéseket némiképp hitelesebben előadni.

Frissítés: Nem is értem, hogy, de elfelejtettem, hogy megnéztem az 1917-et, ami szintén nagyon tetszett, izgalmas, gyönyörű képekkel, érdemes megnézni!

Fontos esemény volt még áprilisban, hogy elindítottam a Szederbor csatornát Youtube-on (oldalt a hatalmas YT logó oda vezet), aminek nagyon örülök, jó érzés megosztani a gondolataimat szóban is.

A hónapban a legtöbben az Irodalmi helyszínekkel kapcsolatos rövid kis posztot néztétek meg, aminek nagyon örülök - ha a Velencei-tó környékén jártok, érdemes körülnézni :). Nekem a zeneszámos poszt volt a legkedvesebb, nézzétek meg most, ha eddig még nem tettétek volna :)

Kép: https://www.monikahibbs.com/hello-april-digital-download/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése