2020. március 3., kedd

Februári összegzés

A február nagyon hamar eltelt, pedig idén kapott egy plusz napot, de nem hiába ez a legrövidebb hónap. Öt könyvet sikerült kiolvasnom, szintén öt filmet néztem meg és három sorozatot néztem végig, illetve kettő régebbit fejeztem be. Sajnos ezeket leszámítva nem sok jó dolog történt, de erről majd a poszt végén.

Könyvek



Kate Morton: A tóparti ház - tetszett, de a vége szerintem nevetséges volt már egy kicsit, főleg ha azt vesszük, hogy ezt az írónő már egy másik könyvénél is eljátszotta.
Gillian Flynn: Éles tárgyak - sokakkal ellentétben nekem ez a nő akkor is csak az izgalmas ponyvát jelenti; ez is az volt, de olykor ezt sem tudtam komolyan venni.
George Orwell: Légszomj - újraolvasás volt öt év után, de hagyni kellett volna a múltban...
Ian McEwan: A Chesil-parton - nagyon elgondolkoztató könyv a szexualitásról, a fiatalságról, a tetteink következményeiről.
H. P. Lovecraft: Onnan túlról - örülök, hogy végre megismerkedtem az íróval, és bár a legtöbb története tetszett, a végére kicsit unalmassá vált.

Félbehagytam Nicolas Barreau: A nő mosolya című könyvet; nem értem, hogy lehet ezt komolyan venni, annyira béna volt az egész, hogy hetven oldal után visszavittem a könyvtárba.

Összesen 1474 oldalt olvastam. Érdekes, hogy előző hónapban kicsivel több volt, pedig darabszámra kevesebb - ezért nem szabad elkeseredni azon, ha azt látod, hogy valaki milyen sok könyvet olvas :)

Jelenleg folyamatban van A hobbit és a Ha minden madár énekel, de mivel a héten itthon vagyok, szeretnék belekezdeni valami nehéz, vaskos kötetbe is.

Filmek


Hallmarkos



Valentine in the Vineyard - volt már két előzményfilmje is, és talán ez a rész tetszett a legjobban, sokat mosolyogtam rajta.
My Secret Valentine - ez elég gagyi volt, több logikai bakival.
Bottled with Love - volt egy időszak februárban, amikor tavaszias volt az idő, így kedvet kaptam az ilyen filmekhez. Ebben a One Tree Hillből megismert Haley játszik, és nagyon tetszett, aranyos film volt.
Brush with Love - jaj, ez valami szörnyű volt, alig bírtam megnézni, a színésznő arca olyan szinten gumiszerű, hogy rémálmaim lettek tőle.

Netflix


Horse Girl - azt hittem, valami jóféle sci-fi, misztikus filmet kapunk, de a felénél egyértelművé vált, hogy valamilyen mentális problémát jár körbe, és ettől persze még jó volt, de egynek bőven elég.

Sorozatok



A 22-es csapdája - nagyon tetszett, pedig fogalmam se volt, miről szó. A könyvet is kivettem a könyvtárból.
Locke and Key - képregényből készült horror/fantasy sorozat, ami szintén nagyon bejött, tuti megveszem a képregényeket is.
Watchmen - elkezdtem már régebben, de akkor csak az első részig jutottam. Azonban azt kell mondjam, érdemes kivárni, mert valami elképesztő, ami történik a részek előrehaladtával. Szerintem azért valamennyire érdemes ismerni a képregényt, hogy több dolog is világos legyen, de ha nem zavar, hogy nem tudsz mindent, akkor anélkül is érthető.


Személyes


- a munkahelyemen még mindig folyamatosan stressz ér, egyszerűen azt érzem, hogy nem becsülnek meg és nem is látják át, hogy működik az osztályunk. Most már biztos, hogy felmondok, csak előtte azért jó lenne találni egy másik állást. Ráadásul sajnos a családban is történt valami, ami miatt már annyira ki voltam idegileg, hogy a mostani hetet orvosi utasításra itthon töltöm. Remélem, ez a stresszes időszak lassan véget ér. Jó tanács: semmilyen munka nem éri meg, hogy rosszul érezd magad és hogy az egészségedre is rámenjen!
- februárban volt a születésnapom, amit nem nagyon szoktam ünnepelni, de azért jövőre jólesne egy kisebb összejövetel meg torta.
- voltunk a Trófeában, ami nekem annyira nem jött be, illetve a Semmi extrában a mostani és a régi kollégákkal, ami jól sikerült. Ahogy jön a jó idő, szeretnék többet kimozdulni majd, akár múzeumokba is ellátogatni, tök régen voltam már.
- elkezdtem egy felnőttképzést e-learning oktatásként. Igazából nem tudom, mit képzeltem, hiszen nem is ingyen van, alig van szabadidőm, és két szabadnapom is rámegy majd a vizsgafelkészítőre és a vizsgára, de szeretném fejleszteni magamat.
- végre világos van, amikor az állomásra kiérek, de várnom kell pár hetet, hogy akkor is világos legyen, amikor hazaérek.

A februári hónap tehát könyvekben elég gazdag volt, jó kis sorozatokat is néztem. Nagyon várom a márciust, a tavaszt, a virágokat, a jó időt. Remélem, most már minden jobb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése