2020. augusztus 24., hétfő

Sütemények nyárra

Bár már augusztus vége felé járunk, jövőhéten kezdődik az iskola, azért a nyár még kitolódhat (azt mondják, igazából úgyis szeptember 21-ig tart). Ennek margójára készültem nektek egy süteményes poszttal. Olyan sütiket gyűjtöttem össze, amelyeket az elmúlt években próbáltam ki magam is, és frissességük, gyümölcsös összetevőjük miatt igazi ínyencségek lehetnek a meleg napokra.

Nyári gyümölcskenyér


Recept

Ez inkább a "télies" verzió, az aszalt gyümölcs helyett a nyáriba fagyasztott bogyós gyümölcsöket tettem, de lehet nyugodtan frisseket is. Jöhet eper, áfonya, málna, ribizli - ami van otthon.

Áfonyás muffin


Recept

Ez egy igazán jó recept, lágy a tészta, könnyen kijön a papírból. Az áfonya pedig felfrissíti.

Csokis citromtorta


Recept

Kicsit csalódás ez a recept meg maga az oldal is, mivel annak írója nem igazán válaszol se a kommentekre, se a levelekre. Nekem mindig variálnom kellett eddig ezzel a recepttel, mert keveslem az adagokat. Először két külön tésztát sütöttem ki (tehát szoroztam az adagokat kettővel), és azt tettem össze. Másodjára már egyben sütöttem meg, de nagyon bénán választottam el és alacsony is lett a tészta.
A citromkrémből is elég a fele/negyede az előírt receptnek.
Egyébként isteni egy torta-csoda, a citrom és a csoki remekül passzol, a tészta is könnyed, nyárra tökéletes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése