2020. december 28., hétfő

Várólista csökkentés 2021


Idén is indulok a Lobo által kreált és szinte hagyománnyá vált éves kihíváson, melynek célja, hogy a régóta várakozó könyveid számát csökkentsd. A szabályok egyszerűek: 12 (+12 - alternatív) könyvet kell elolvasni 2021-ben, amelyek legalább egy éve várakoznak a polcodon, vagyis nem lehet 2020-as megjelenésű.

Tavaly sikerült teljesítenem (életemben először), így ismét hatalmas lelkesedéssel vágtam bele egy újabb lista összeállításába. Az insta (avilda27) oldalamra már fel is tettem a választott 12+12 könyvet. Akad olyan, ami már tavaly is szerepelt, pl. a Susan Wiggs könyv, az Ártatlanságra ítélve vagy a Mézesmadzag. Most szeretném kifejezetten ezekkel indítani az évet. Próbáltam úgy megválogatni a köteteket, hogy legyen köztük egészen rövid (Agatha Christie) és jó vastag is (Fényességek).

Remélem, jövőre is sikerülni fog, ha pedig kedvet kaptatok hozzá, mindenképpen próbálkozzatok meg vele!




2 megjegyzés:

  1. A választottjaid közül csak a Mesés ruhák akalndjait olvastam, szerintem tetszeni fog neked. A Jacob védelmében c. könyvből készült sorozatot pedig épp pár hete néztem meg, nagyon jó volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A sorozatot már rég illett volna megnéznem, de nagyon el vagyok maradva. Szerintem a könyvvel kezdem most, aztán remélhetőleg jó élmény lesz :)

      Törlés