2020. október 11., vasárnap

Októberi újdonságok

Ebben a hónapban szép számmal akadtak olyan könyvek, amelyek egyből felkeltették az érdeklődésemet. Lássuk, melyek ezek.

21. Század


 

Ernest Hemingway: Akiért a harang szól (október 30.)

Egy barátnőm szerint ez a legjobb regény az írótól. Szégyen, nem szégyen, de még sosem olvastam Hemingwaytől, és mindenképpen szeretnék megismerkedni a munkásságával.

Ben Lerner: Az iskola Topekában (október 23.) 

A leírás alapján nagyon érdekesnek tűnik és a borító is nagyon tetszik. Komolyabb műnek ígérkezik, remélhetőleg nem lesz életről lehozós.

Jelenkor

 

Margaret Atwood: Macskaszem (október 19.)

Atwood. Ennél több indok nem is kell. Bár idén hanyagoltam a regényeit (mert túl nagy hatással vannak rám), jövőre szeretnék rákapcsolni.

Vinton

 

Susan Mallery: A tulipános nővérek titkai (október 16.)

Kellemes, családi rejtélyekkel fűszerezett chick litnek tűnik, amire olykor igazán szükségem van - és folyamatosan keresem a tehetséges írókat ebben a zsánerben.

GABO


Walter Tevis: Vezércsel (október 15.)

Bár a hideg ráz a Gabo puhafedeles kiadásaitól (szerintem a legkényelmetlenebb olvasás szempontjából), azért nagyon érdekel ez a kötet a netflixes előzetes óta.

Athenaeum

 

Limpár Ildikó: Rémesen népszerű (október 15.)

Úgy rémlik, már régebben (akár egy éve is akár) láttam ezt a borító, és egyből megtetszett. Zsánerelemzéssel foglalkozó kötet.

Agave

 

Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz (október 13.)

Egyszer még megpróbálkoztam a libris kiadással, de hatalmas kötet volt és valamiért nem tetszett pár oldal után. Azonban az Agave kiadásai olvasóbarátabbak szerintem, így könnyebben vettem rá magam, hogy újra felkerüljön a listámra. Nagyon imádják a molyon, engem is izgat, mi lehet ennek az oka.

Angol nyelvű

 

Matt Haig: The Midnight Library (október 20.)

Már augusztusban megjelent ez a könyv, azonban hamarosan jön egy másik kiadásban is. Először a borító és a cím tetszett meg, de a cselekménye se semmi: egy könyvtár, amelyben könyvek végtelen sora húzódik - mindegyik könyvben egy-egy alternatív valóságot élhetsz meg. Ez mekkora ötlet már? Tuti olvasós!

Rumaan Alam: Leave the World Behind (már megjelent)

Ez október elején jelent meg, és a leírás nagyon izgalmasnak hangzik. Egy anyuka a két gyerekével Long Islandre megy kikapcsolódni egy kiadó házba, azonban az éjszaka közepén visszatérnek a tulajdonosok, akik azt mondják, mindenhol elment az áram.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése