2020. november 29., vasárnap

Karácsonyra tervezem

Alig vártam már az első adventet, bár nem is értem, miért, hiszen ez a mostani karácsony elég szomorkás lesz. Azonban az nem tántorít el attól, hogy karácsonyi tematikájú könyveket olvassak.

Tavaly jutott először eszembe, hogy az ünnep közeledtével vehetnék egy karácsonyi regényt, azonban csak Agatha Christie A karácsonyi puding novelláskötetéig jutottam, amiben nem is az összes történet játszódott karácsonykor. Idén emeltem a tétet, és három kis könyvet szemeltem ki az adventi időszakra. Lássuk, melyek ezek.


J. R. R. Tolkien: Karácsonyi levelek

Ezt a kötetet még nővéremnek vettem valamelyik évben, és kíváncsi lettem rá, annyian dicsérik. December 5-6-án tervezem elolvasni, amikor a Mikulás jön. Mivel hétvégére esik, ráadásul hétfőn is szabadnapos leszek, így szerintem tökéletes olvasmány lesz.

Matt Haig: A Boy Called Christmas

Erre a könyvre Evelin miatt figyeltem fel, aki egy másik Haig könyvről mondott nagyon jókat. Ahogy megláttam, hogy ő írta ezt az ünnepi mesét, eldöntöttem, hogy kell egy ilyen is idén. Mivel magyarul nem kapható már, ezért angolul rendeltem meg - bár még nem ért ide. Remélem, december középig megkapom, mert nagyjából akkor tervezem olvasni.

C. J. Carmichael: A Bramble House Christmas

Az ebből készült hallmarkos filmet még tavaly láttam és nagyon tetszett! Egyből lecsaptam a könyvre is, szerencsére ezt már novemberben megrendeltem. Nagyon picike kötet (élőben pedig sokkal szebb a borítója), de szerintem karácsonykor, az otthon töltött öt napra tökéletes lesz!

Ti terveztek kifejezetten karácsonyi olvasmányokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése