2020. november 30., hétfő

Kedvenc karácsonyi netflixes filmjeim

Már tavaly is feltűnt, mennyi karácsonyi filmmel szolgál a Netflix, és idén sem állnak meg. Hétről hétre jönnek a hírek az újabb alkotásokról - sok ezek közül folytatás. Lássuk, melyek voltak nálam a tavalyi kedvencek.




Karácsony a vadonban (Holiday in the Wild)

Kezdjük a legtávolabbról, hiszen itt nincs hó, se kisváros, se nagy család, stb, ami a legtöbb karácsonyi filmre jellemző. Főszereplőnk Afrikába utazik, és a kényelmes pihenést feladja, amikor egy bébi elefánt megmentésében vesz részt.

Nagyon tetszett ebben a filmben, hogy az állatvédelemre koncentrált, de közben a főszereplőnk érzései is fókuszba kerültek. Nem jöttem annyira nagyon karácsonyi hangulatba a megnézése után, de nem is bántam meg, hogy megnéztem.

Behavazva (Let it Snow)

Ez egy kellemes meglepetés volt tavaly, mert csak egy sima tinifilmre számítottam. A cselekmény azonban több szálon fut, és egy napon játszódik - nyilván karácsonykor. Kapunk tinisztárt, aki csak elbújni szeretne, két barátnőt, akik összekapnak, egy reménytelennek tűnő szerelmet.

Emlékszem, az tetszett a leginkább ebben a filmben, hogy a szereplőink nagy kabátokat hordanak, vastag sálakkal és csizmákkal :D Ez most így furcsának tűnhet, de a sok hallmarkos filmben, amit nézek, rendre szövetkabátokban, sál nélkül sétálgatnak szereplőink a mínuszokban. Itt legalább elhittem, hogy tél van.

A film vége szerintem kedves, megható, és az egyik kedvenc dalom is felcsendül benne. Ráadásul egy könyv szolgálja az alapot, ami könyvmolyként mindig jó hír.

Klaus

Ezt a filmet idén is meg szeretném nézni, ezúttal szinkronosan. Ez egy kevert animációs/rajzfilmes (?) történet, amelyben elég távolról indulva, de a Mikulás "keletkezését" és tradíciójának kialakulását követhetjük nyomon.

Történetünk egy kastélyból indul, ahol a a semmirevaló főszereplőnket elküldik a legmesszibb faluba, ahol nincs postás - és leckeként neki kell kezdenie valamit a helyzettel. Nos, nem szeretnék semmit se lelőni, de higgyétek el, hogy innen olyan szépen érünk el a karácsonyig, hogy az valami csodás! Háromszor könnyeztem meg a filmet, nagyon megható, bájos, kedves, ajánlom!!

Karácsonyi cserebere (The Princess Switch)

A koldus és a királyfi újramesélésében egy cukrász lány cserél életet egy hercegnővel. Engem meglepett Vanessa Hudgens tehetsége - pedig már láttam a Grease Live!-ban -, nagyon jól hozza a két, teljesen eltérő figurát. Nyilván kiszámítható az egész, de kedves ez is. Idén jött ki a második része, szerintem ez is vicces lett.

Az adventi naptár (The Holiday Calendar)

Ez a legromantikusabb az öt közül, hiszen itt tényleg arra megy ki a játék, hogy főszereplőink összejöjjenek. Abby egy nagyon furcsa, ház alakú adventi naptárat örököl, amely december elsejétől kezdve mindennap kinyílik és meglepi őt valamivel: egy kis tárggyal, ami megjósolja a jövőt. Szerintem ez egy nagyon kis ötletes alapötlet volt, tetszett a megvalósítás is, megnéznék ebből egy második részt - átkerülhetne a naptár máshoz is :)

2 megjegyzés:

  1. A Let it snow könyvben is tök jó szerintem, ezt tavaly megnéztem én is és szerettem :) Épp Zenka is megjegyezte a Fb oldalán, hogy mennyire hiteltelen sokszor, ahogy téli filmekben felöltöznek a szereplők :D https://www.facebook.com/zenka.olvas/posts/4289900254370504
    A Klaus is nagyon szép, különleges történet - a Karácsonyi csereberét pedig lehet nemsokára én is megnézem :) HeyJulie is ajánlotta a karácsonyi netflixes ajánlóvideójában :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Zenka kiakadós dolgait imádom.
      Könyvben is jó? Akkor nagyobb eséllyel indul nálam jövőre... valamiért a molyon vélemények elbátortalanítottak.
      A Karácsonyi cserebere kis cuki, bár szerintem inkább fiatalabbaknak való, mármint konkrétan gyerekeknek :D Kicsiként még jobban tetszett volna.
      HeyJulie? Na, fel is keresem ezt a vloggert :D

      Törlés