2020. november 3., kedd

Novemberi újdonságok

General Press


Nicholas Sparks: Visszatérés (november 13.)

Szeretem az író könyveit, és az újraolvasások után már igazán az új megjelenések közül kellene válogatnom. Ezt a könyvét már a szeptemberi listámon is megemlítettem. Kár, hogy nem eredeti borítóval jön, az ajtó nagyon bejött.

Helikon


Chuck Palahniuk: Harcosok klubja (november 13.)

Ez kicsit kilóg, mert egy régebbi kiadásban már kétszer is olvastam, de érdekes látni, hogy a kb. 12 év alatt 3 új borítóval is megjelent (a különböző kiadókról ne is beszéljünk). Bár megvenni ezt a zsebkönyvet nem fogom, de szerintem a borítója marha jó, és szerettem volna magára a regényre felhívni a figyelmet.

Agatha Christie: Paddington 16:50 (november 5.)

Nehezen telik el úgy hónap, hogy ne lenne legalább egy AC könyv. A Helikon kiadások olyanok, mint az Agave-nál a Simenon könyvek. Mindegyik kell! Olyanok, mint valami ékszerdobozkák.

Könyvmolyképző


Kiersten White: Slayer - Vadász (november 20.)

Ezt is kinéztem már magamnak egy pár évvel ezelőtt, mivel a Buffy univerzumában játszódik. Örülök, hogy idehaza is megjelenik, és hogy a kiadó megtartotta az eredeti borítót.

Agave


J.D.Baker: Szíve helyén sötétség (november 24.)

Nem olvastam még az írótól, de egyből feltűnt ennek az új kötetnek a borítója és a címe. A fülszöveg alapján is érdekesnek ígérkezik, így valamikor biztos beszerzem.

Művelt Nép


Robyn Carr: Virgin River (november 30.)

A kiadótól a frász kerülget, és inkább eredetiben olvasnám majd el a regényt, de azért szerettem volna, ha bekerül a posztba, hogy tudjatok róla. Ebből netflixes sorozat is készült, és bár nem estem hanyatt tőle, könyvben érdekelne. A sorozat második évada is egyébként ebben a hónapban várható.

Angol nyelvű


Andrea Portes: This is Not a Ghost Story (november 17.)

Ennek is a borítója tetszett meg, és ifjúsági horrort még nem olvastam (hacsak nem számítjuk ide a Szerafinát). Bár ez szerintem egy fokkal felnőttesebb lesz, nagyon jónak ígérkezik, remélem, nem lesz csalódás.

2 megjegyzés: