2021. március 2., kedd

Februári összegzés - 2021


Mindig elfelejtem, hogy a február ilyen kis rövid. Számít azért az a 2-3 nap. Nem sikerült minden tervezett olvasmányt elolvasni, de azt mondhatom, egész jól zártam ezt a hónapot. Ráadásul február elején 29 éves lettem, juhé, amit most meg is ünnepeltem. Eltelt a Valentin-nap is szarkasztikusan, aztán hallmarkos filmekkel, és ez egy kicsit befolyásolta is a februári TBR listámat - próbáltam romantikusabb olvasmányt is betuszkolni.

Februárban az alábbi könyveket olvastam:

A legjobb olvasmányi élmény a két magyar íróhoz kötődik. Moskát Anita könyvéről szeretnék külön posztot írni, csak még nem találom a megfelelő szavakat, az Örkény újraolvasás pedig élmény volt, mint mindig. A tűzhely melege egynek elment, ahogy sajnos a Heather Webber könyv is. Kár, pedig nagyon vártam, mondhatni, többet, jobbat.
Elkezdtem még az 50 elszánt magyar nő című rövid, gyerekeknek szóló ismeretterjesztő kötetet is, de a lelkesedésem hamar elhalványult, így ezért se sikerült kiolvasni hó végére. Készítem a recepteket a Varázslatos süteményekből is, erről is szeretnék majd egy külön posztot.

Sorozatok:
  • Firefly Lane
  • A harmadik nap
A Firefly Lane-t már könyvben kinéztem magamnak tíz évvel ezelőtt, de valamiért idővel mégsem érdekelt. A netflixes sorozat tetszett, pedig az első rész után azt hittem, nem leszünk jóban. A harmadik nap az HBO GO-n elérhető, ugyanaz készítette, mint aki anno az Utopiát, ezért is voltak nagy elvárásaim. Bár a sziget atmoszférája tetszett, a történetnek nem sok füle vagy farka volt. Elég hamar felejtőssé fog válni.

Filmek:
  • Winter Love Story
  • The Birthday Wish
  • A Valnetine's Match
  • Matching Hearts
  • The Secret Ingredient
  • Love on Ice
Csak hallmarkos filmeket néztem, nem semmi. Mondtam én, hogy a Valentin-nap betett. A Winter Love Story sima téli, de könyves szakmával foglalkozó aranyos kis történet volt, a The Birthday Wish pedig kifejezetten szülinapi, de sajnos nem tetszett. A valentinosok közül kiemelkedőnek mondanám A Valentine's Matchet, amiben Bethany Joy játszott, aki természetes játékával mindig megfog - lehetne már valami One Tree Hill reunion, ha már ennyi színész hallmarkozik. A The Secret Ingredient sima süti sütős versenyt mutatott be (volt már ilyen film), de könyv alapján készült, úgyhogy arra kíváncsi vagyok. A többi egyszer nézős volt.

Sütik és egyéb eledelek:
  • Szellemirtó keksz
  • Szörnyecskék csokitábla
  • Phoebe (Bűbájos boszorkányok) sütije
  • Kentaur zabpelyhes keksz (Narnia)
  • Vegán somlói galuska pohárkrém
  • Töltött, sült cukkini
  • Hajtogatott tojásrántotta
  • Kukoricás pesto tészta

Az első négy süti a Varázslatos sütemények receptkönyv alapján valósult meg, ám nem vagyok túlzottan elégedett. Egyrészt mindegyik nagyon édes, másrészt egyik keksznek se lett keksz állaga. Vagy én rontok el valamit (amit őszintén kétlek, mert egy-egy sütinél csak össze kell keverni az alapanyagokat) vagy rossz a sütőm, ami nem lehet, mert mást jól megsüt. Úgyhogy eddig nem vagyok elalélva ettől a receptkönyvtől. Az utolsó három reggelinek-ebédnek készült, és nagyon finom lett. Kísérletezgettem, ami igazán jót tett most az önbizalmamnak :D Jó, tök könnyű kis receptek, de mindig élvezetes egy valamit változtatni, ami egyből feldobja a sima ételt.

Nektek hogy telt a február? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése