2021. április 3., szombat

Márciusi összegzés - 2021


A március igen termékenyre sikerült, köszönhető ez egyrészt a január-februárról átcsúszott szakácskönyvnek és ismeretterjesztőnek, valamint a Könyv Kempingnek. A barackfák és vérszilvák csak az utolsó napokban kezdtek el virágozni, az időjárás is ingadozott, így nem kerültem még teljesen tavaszi hangulatba. Ez meghatározta a választott olvasmányaimat is. 

Márciusban ezeket olvastam:

A Pacsirta újraolvasás volt és nagyon tetszett, jóval több mindent értettem meg belőle, mint 10-11 évvel ezelőtt. A világítótorony legendája egy gyerekeknek szóló II. világháborús kötet, ami komoly volt, mégis bájos és tanulságos. Lauren Graham memoárja eleinte üdítő volt, de nem bántam volna, ha többet mesél a két híres sorozatáról (Gilmore Girls és Parenthood). A Semmi lány a maga angol farmjával, szamarával, képzeletbeli lovával és kedves fejlődéstörténetével a szívembe lopta magát, örülök, hogy a második részével együtt rendeltem meg. A London folyói és a Nancy Drew kötet csalódás volt, alig bírtam végigolvasni. A sütis receptkönyv szerény véleményem szerint borzalmas, hiába szép, az ismeretterjesztő kötet szintén szép és hiánypótló, de többet vártam volna.
Egyébként tudom, hogy megcsúsztam a könyvértékelésekkel, de ígérem, mindegyikről fogok írni!

Sorozatok:

A New Amsterdam összes eddig elérhető részét ledaráltam, és mondanom sem kell, hogy számomra ez a Vészhelyzet utáni évek óta lebegő űrt hiánypótló sorozat teljesen magába szippantott. Olyan Sharpwin-fan lettem, mint ide New York és volt pár napom, amikor csak fanfictionöket és teóriákat kerestem, a YT videókról ne is beszéljünk. Rég voltam ennyire oda egy párért (khm, Abby és Carter a Vészhelyzetből), úgyhogy nagyon remélem, hogy az írók nem szúrják el és továbbra is ügyesen adagolják ezt a slow burning kapcsolatot.
Hat év után folytattam az Outlandert is az első évad tizenegyedik részével, és eléggé fel is csigázott, hogy aztán a szezon végi brutalitásával megállásra késztessen. Elkezdtem a második évadot is, de egyrészt a párizsi közeg annyira nem vonz, másrészt pedig most - hogy végre virágzik a minden is - valami kedvesebbre vágyom.

Filmek:

Egy filmet néztem csak, az Ásatást, ami engem nagyon magával ragadott, tetszett a fényképezése, a zenéje és a karakterközpontú történetmesélése. Ahogy láttam, egy könyv alapján íródott, így nagyon örülnék, ha egyszer lefordítanák és elolvashatnám. Aztán ki tudja, lehet, megpróbálkozom vele angolul.

Sütik:

Lávatorta

A blogon márciusban A tökéletes lávatorta recept (link a sütiknél) és az 5 környezettudatos váltás - fürdőszoba bejegyzés lett a legtöbbet megtekintett, ami furcsa, ha azt vesszük, inkább könyvekről írok. De örülök, hogy ez is ennyire érdekel titeket, így tervezek majd többet posztolni a bevált receptekről és környezettudatos témákról. Az én kedvenc bejegyzésem azonban a Március - beszéljünk az endometriózisról. Sajnos az itt említett könyvet azóta se tudtam elolvasni, mert az előrendelésemet a lezárások előtt a boltba kértem... De remélem, ahogy megnyílnak a könyvesboltok is, egyből átvehetem.

Nektek hogy telt a március?

Kép: https://www.roseclearfield.com/spring-inspiration/#comment-1652

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése