Sherryl Woods: Flowers on Main - nagyon kiakasztott.
Kate Furnivall: Árnyak a Níluson - kellemes csalódás.
Karin Tidbeck: Rénszarvas-hegy és más történetek a peremlétről - kellemetlen csalódás.
- Edith Wharton: A szerelem nyara - antikváriumból 700 forintért.
- Karin Tidbeck: Rénszarvas-hegy és más történetek a peremlétről és
- Tom Sweterlitsch: Letűnt világok - Librinél lévő Agave 1+50% akció keretén belül, plusz felhasználva a törzsvásárlói pontjaimat kb. 4000 forintért.
- Georges Simenon: Maigret csapdát állít és
- Margaret Atwood: Az özönvíz éve - Libri Könyvpalotában van egy sérült könyvek osztálya, ezeket innen szereztem kb. 4000 forintért.
- Mary Alice Monroe: Beach House Memories - bookdepo rendelés, kb. 4000 forint.
- Kőhalmi Zoltán: A férfi, aki megölte a férfit, aki megölt egy férfit - ezt eleinte ajándéknak szántam, de rájöttem, a másiknak nem tetszene, csak nekem (olykor belefutok ilyenekbe), ez előrendelve 3000 forint volt.
Ha összeadjuk, akkor ezek a könyvek teljes áron összesen kb 23.000 forintot tesznek ki, nekem azonban sikerült kb 15.000 forintért beszerezni ezeket, ami nem rossz 7 db könyvért.
Louisa May Alcott: Kisasszonyok - a decemberben érkező film, Joey Tribbiani és a könyvklubunk havi témája miatt (erről majd egy későbbi posztban értekezem).
Domenico Starnone: Hurok - ezt sajnos vissza kellett vinnem a könyvtárba, mert bele se kezdtem, de már nálam volt hetek óta, viszont még mindig érdekel.
Arthur C. Clarke: 2010 – Második űrodisszeia - ugyanez az ok.
Christine Féret-Fleury: Juliette nagy utazása - molyon láttam, hogy egy figyeltem olvassa; a borító és a leírás felkeltette az érdeklődésemet.
P. Djèlí Clark: A 015-ös villamos kísértete - a kiadónál láttam, és mivel pont egy félig-meddig Kairóban játszódó könyvet olvastam közben, rájöttem, hogy már nem ódzkodom az ilyen távoli kultúráktól.
Gardner Dozois (szerk.): A legjobbak legjobbjai 1. - mindig látok ilyen válogatást, de sosem érdekelt. Mostanság viszont egyre több sci-fit olvasok, ezért jöhet!
Kira Archer: Truly, Madly, Sweetly - angol könyv, amiből Hallmarkos film készült. Az nem volt nagy szám, de hátha könyvben jobb.
Jessica Brockmole: Levelek Skye szigetéről - a Krumplihéjpités könyv kapcsán ajánlották, mivel ez is levélregény.
Castle Rock - hangulatos, bár szerintem kicsit zagyvaság, mindenesetre a 7. rész minden egyéb epizódot megér!
Chilling Adventures of Sabrina - nem néztem a régi sorozatot, csak néha elkaptam a tévében, de ez nagyon tetszik! Sötét hangvételű, sok-sok benne a fekete humor és izgalmas. Remélem, a jövőben se túlják túl a szerelmi cívódásokat és ugyanilyen élvezetes marad. Őszre tökéletes!
Chesapeake Shores - tegnap néztem meg az évad utolsó részét, aranyos volt, bár szerintem ez sikerült a leggyengébben.
The Affair - újraindult, és bár furcsa a mostani felállás, de nagyon tetszik.
Falling Inn Love - gondoltam, amíg kitart a szeptember eleji jó idő, belefér még egy ilyen nyárias romantikus.
Love, of Course - Hallmarkos őszi film, írtam róla itt.
Truly, Madly, Sweetly - ez is hallmarkos, de olyan semmilyen volt.
Feldíszítettem a lakást őszi díszekkel, csináltam töltött sült almát (ezekről majd külön posztban értekezem), hullanak a falevelek, alig várom, hogy hétévége legyen, kialudjam magam, és a kiskutyámmal sétálni mehessünk. Eddig szerintem egész szép időnk volt, remélem, ez októberben is megmarad. Tervekről nem írok, mert akkor tuti nem teljesítem.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése